Wednesday, November 3, 2010

ညသည္ တိတ္ဆိတ္လြန္းလွသည္။ ေဆာင္းေလ တစ္ခ်က္ အေ၀့တြင္ေတာ့ ပါးျပင္ေပၚမွ ႀကက္သီးေမြးညင္းမ်ားပင္ ထလာသေယာင္။ ဓာတုေဗဒ ညီမွ်ျခင္းမ်ား က်က္ေနရာမွ “ေခ်ာက္..ေခ်ာက္..ေခ်ာက္” ျမည္ေနေသာ စားပြဲတင္နာရီေလးကို မ်က္ေစာင္းထိုးမိသည္။ ရွစ္နာရီငါးဆယ္မိနစ္။ အခ်ိန္က မနည္းေတာ့။

မနက္က လက္ေတြ႕ခန္း မ၀င္ခင္ သူကၽြန္မကို အေျပးကေလး လာေျပာသြားတာ နားထဲျပန္ႀကားေယာင္မိသည္။ “ဒီည ကိုးနာရီ ဖုန္းဆက္မယ္ေနာ္” တ့ဲ။ သူႏွင့္ကၽြန္မက ေမဂ်ာမတူ၍ ေက်ာင္းမွာ ေတာ္ရံုႏွင့္ မေတြ႕ျဖစ္ႀက။ ခဏခဏ ေတြ႕ျပန္လွ်င္လည္း အလြန္ရွက္တတ္ေသာ ကၽြန္မက သူငယ္ခ်င္းမ်ား ၀ိုင္းစမည္ကို စိုးရိမ္သည္။ အမွန္အတိုင္း ၀န္ခံရလွ်င္ အျမဲေတြ႕ေနရ၍ သူကၽြန္မကို ရိုးသြားမွာကိုလည္း ေႀကာက္မိပါသည္။ တကယ္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္က တစ္ပတ္တစ္ႀကိမ္မွ်ပင္ ေတြ႕ခဲလွသည္ပဲ။

သူက အဂၤလိပ္စာအထူးျပဳ ဒုတိယႏွစ္ေက်ာင္းသား။ သူႏွင့္ ကၽြန္မဆိုသည္မွာ အလယ္တန္းေက်ာင္းထဲက ခင္မင္ခ့ဲႀကသည့္ အတန္းေဖာ္မ်ား။ ေမြးခ်င္းမရွိသည့္ ကၽြန္မ သူ႕ကို အစ္ကိုရင္းတစ္ေယာက္ပမာ သံေယာဇဥ္ျဖစ္ခ့ဲသည္။ အရာရာ ဦးစားေပးတတ္ေသာ သူ႕ကို အျမဲလိုလို ဂ်ီက်ခ့ဲမိသည္။ ရဲရင့္တည္ႀကည္ေသာ သူ႕ကို အျမဲ အားကိုးမိခ့ဲသည္။ ကၽြန္မထက္ လပိုင္းမွ်သာ ႀကီးေသာ သူ႕ကို ငယ္စဥ္ကတည္းက ကိုကို ဟု အားကိုးတႀကီး ေခၚတတ္သည္မွာ ယခု တကၠသိုလ္ေရာက္သည့္တိုင္ မေျပာင္းလဲ။

သူခ်စ္ေရးဆိုလာသည့္ အခ်ိန္ကစျပီး ကၽြန္မ သူ႕အေပၚ အရင္လို မဆက္ဆံရဲေတာ့။ သူ၏ “ပိုး ကို ခ်စ္တယ္” ဟူေသာ စကားလုံးမ်ားက ကၽြန္မႏွင့္သူ႕အႀကား အျဖဴေရာင္စည္း ပါးပါးတစ္ေႀကာင္း ဆြဲလိုက္သေယာင္။ ကၽြန္မမွာ မိမိ အစ္ကိုတစ္ေယာက္ပမာ အားကိုးရေသာ သူတစ္ေယာက္ ဒီလိုစကားမ်ိဳး ေျပာလာဖို႕ လုံး၀ မေမွ်ာ္လင့္ထားခ့ဲသည္မွာ အမွန္။ အလြန္မ်က္ရည္လြယ္ေသာ ကၽြန္မ၊ ရုတ္တရက္မို႕ ၀ဲတက္လာေသာ မ်က္ရည္ကို မ်က္ေတာင္ ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္ႏွင့္ မက်ေအာင္ထိန္းရင္း ဆြံ႕အေနမိသည္။ မ်က္ရည္တစ္ေပါက္ က်ခ့ဲ မက်ခ့ဲ ကၽြန္မ မမွတ္မိေတာ့။

၅လအလြန္က သူ ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ ခပ္တိုးတိုးေျပာသြားေသာစကား။ “ပိုး လက္ခံလာတ့ဲအထိ ကိုကို ေစာင့္ပါ့မယ္” တ့ဲ။ သူ၏ မ်က္လုံးမ်ားက ကၽြန္မရင္ထဲရွိ အစ္ကိုတစ္ေယာက္သဖြယ္ ပုံရိပ္ကို အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္အသြင္ ေျပာင္းလဲရန္ ဖိအားေပးေနသည္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲတြင္ေရာ မည္သုိ႕ရွိမည္နည္း။ ကၽြန္မ မသိပါ။ အေျဖရွာမရသည့္ အဆုံး ကၽြန္မ၏ ႏွလုံးသားကို ေမးႀကည့္မိသည္။ ၄င္းကိုယ္တိုင္လည္း မသိ။ ကၽြန္မ ရွက္ရြံ႕မိသည္။ ကိုကို႕ကို ကၽြန္မ မထိခိုက္ေစခ်င္။ ကၽြန္မ၏ ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုေႀကာင့္ ကိုကို စိတ္ထိခိုက္ေစမည့္ အျဖစ္ကို ကၽြန္မ မလိုလား။ ကၽြန္မအျဖစ္မွာ ေရွ႕တိုးရခက္ ေနာက္ဆုတ္ရခက္။ ကၽြန္မမွာ ထုပ္စည္းတိုး ကစားေနေသာ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ ထမင္းရည္ပူစည္း နင္းမိမည္ကို ေႀကာက္၍ တြန္႕ဆုတ္ တြန္႕ဆုတ္ ေရွာင္တိမ္းကစားေနပုံႏွင့္ပင္ တူပါသည္။

ေနာက္ ဆယ္မိနစ္ ဆိုလွ်င္ တယ္လီဖုန္းျမည္သံက ဒီည၏တိတ္ဆိတ္မႈကို ျဖိဳခြင္းေတာ့မည္။ ထိုျမည္သံႏွင့္အတူ ကၽြန္မ၏ ေ၀ခြဲမရေသာ အာရံုတို႕ ပ်ံ႕လြင့္လာေခ်မည္။ ေနာက္ဆက္တြဲ၍ တယ္လီဖုန္းလိုင္း တစ္ဖက္တစ္ခ်က္ဆီက မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ သို႕မဟုတ္ ေယာက်ာ္းေလး တစ္ေယာက္၏ တစ္ဖက္လူ မႀကားႏိုင္ေသာ ရႈိက္သံမ်ား...

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

2 comments:

  1. ့" ပါးျပင္ေပၚမွ ႀကက္သီးေမြးညင္းမ်ားပင္ " ...ျဖစ္ႏိုင္ဘူး..ၾကယ္ေၾကြခ်ိန္လက္ပဲထတာျဖစ္မယ္...

    ReplyDelete
  2. နီ ့အခန္းထဲမွာ ေခ်ာက္.ေခ်ာက္.ေခ်ာက္. နဲ ့နာ၇ီသံၾကားရေပမဲ ့..နာ့အခန္းထဲမွာ ေတာက္.ေတာက္.ေတာက္နဲ ့ေဂၚလီေခါက္ေနတယ္ဟ..ဟိဟိ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...