Tuesday, November 9, 2010

ယခုတစ္ပတ္ သင္ခန္းစာ

ဒီအပတ္ကေတာ့ အလြန္အလုပ္မ်ားတ့ဲအပတ္ေပါ့။ စာေမးပြဲႀကီး မစစ္မီ ေက်ာင္း ေနာက္ဆုံး တက္ရတ့ဲအပတ္ဆိုေတာ့ project due dates ေတြ deadlines ေတြ အမ်ားႀကီးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြဆို ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပိုေတာင္ အလုပ္မ်ားဦးမယ္ထင္ပါတယ္။

မေန႕က ႀကံဳခ့ဲရတ့ဲ အျဖစ္အပ်က္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ဘ၀သင္ခန္းစာတစ္ခုလို႕ ဆိုရပါမယ္။ ထုံးစံအတိုင္း ဒီေန႕ presentation debate အတြက္ မေန႕က group meeting ေတြ႕ႀကတယ္။ အ့ဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္တို႕ group ထဲက group member တစ္ေယာက္က အလြန္ တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္တာကို သိလိုက္ရတယ္။ တျခား က်န္တ့ဲ member ေတြကေတာ့ အလြန္ သေဘာထား ႀကီးႀကပါတယ္။ သူ႕ကို သိပ္အျပစ္တင္သံ မႀကားရဘူး။ အရမ္းတင္းေနတ့ဲ member တခ်ိဳ႕ဆီကသာ သူ႕ကြယ္ရာမွာ negative comment ေတြႀကားရပါတယ္။

အ့ဲမွာ တင္းသြားတ့ဲ သူေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္လည္း ပါ ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ ေပါက္ကြဲသြားျပီး စကားတစ္ခြန္းေျပာလိုက္မိတယ္။ ဒါက member တစ္ေယာက္ ထေျပာျပီးတ့ဲေနာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ပါ စိတ္တင္းလြန္းျပီး လႊတ္ခနဲ ေျပာထြက္သြားတာပါ။ အစက မေျပာေတာ့ဘူး လုပ္ထားတ့ဲ စကားတစ္ခြန္း လႊတ္ခနဲ ထြက္သြားတာ။

တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္ သတိထားလိုက္မိတာက ကၽြန္ေတာ္တို႕ group leader ပါ။ သူမက ေဒါသထြက္တ့ဲ sign လုံး၀မျပပါဘူး။ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို ေျဖာင္းျဖပါတယ္။ သူ႕ကို အျပစ္တင္မေနဖို႕၊ ျပီးေတာ့ သူ႕ကို ေျပာင္းလဲဖို႕ မႀကိဳးစားပဲနဲ႕ ကိုယ္ေတြ က်န္တ့ဲ လူေတြကပဲ လုပ္စရာရွိတာကို အေကာင္းဆုံး လုပ္ဖို႕ တိုက္တြန္းပါတယ္။

အစပိုင္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ ေဒါသထြက္မိပါတယ္။ တစ္ေန႕လုံး တႏံု႕ႏံု႕နဲ႕ ေဒါကန္ေနမိတာ။ ေနာက္ meeting ျပီးျပီး အိမ္ေရာက္ေတာ့မွ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတိထားမိလာတယ္။ အေတာ္ကို စိတ္တိုလြယ္ပါလားေပါ့။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အရမ္းလည္း စိတ္ရွည္သလို၊ တစ္ခါတေလ စိတ္တိုလြယ္တ့ဲ လူတစ္ေယာက္။ ထစ္ခနဲဆို ေျပာဆိုပစ္လိုက္ျပီးမွ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ထိန္းရေပါင္း မနည္းေတာ့ပါဘူး။ မေန႕က ကၽြန္ေတာ္ အ့ဲေလာက္ထိ ေဒါသထြက္ခ့ဲတာကို ျပန္စဥ္းစားမိတိုင္း ကုိယ့္ကိုယ္ကို ရွက္မိတယ္။ အ့ဲေလာက္ေတာင္ သေဘာထားႀကီးႀကီးထားဖို႕ မရင့္က်က္တ့ဲ လူတစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ေပါ့။

တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕ group leader ကို ေလးစားမိတယ္။ သူမက မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ ျဖစ္ေပမယ့္ group ထဲက ေယာက်္ားသား တစ္ေယာက္ရဲ႕ တစ္ကိုယ္ေကာင္းစိတ္ကို လ်စ္လ်ဴရႈႏိုင္ခ့ဲတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ပဲမို႕ သူမစိတ္ဓာတ္ကို အတုယူစရာပါ။ လူတစ္ေယာက္ သူ႕ဟာသူ ဘယ္ေလာက္ပဲ တစ္ကိုယ္ေကာင္း ဆန္ဆန္ ေနာက္ဆုံးေတာ့ သူ႕အက်ိဳးနဲ႕သူ ျပီးသြားမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ လူႀကီးဆန္ဆန္ ရင့္က်က္ဖို႕ အမ်ားႀကီးလိုပါေသးတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ မေန႕က ႀကံဳခ့ဲရတ့ဲ သင္ခန္းစာ ယူဖြယ္ရာအျဖစ္အပ်က္ေလးကို share ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုံးေရာ ကၽြန္ေတာ္ပါ လာမယ့္ စာေမးပြဲေတြ project ေတြ အစစ အရာရာ စိမ္းလန္းစိုေျပႀကပါေစ လို႕ ဆုေတာင္းလ်က္။

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...