Saturday, November 20, 2010

စာႀကည့္တိုက္ႏွင့္ တစ္ညတာ

ကၽြန္ေတာ္ ဒီတေလာ စိတ္နဲ႕လူ လုံး၀ မကပ္ပါဘူး။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဘာလုပ္လို႕ ဘာကိုင္ေနမိမွန္းလည္း မသိပါဘူး။ အသက္မပါသလိုပဲ။ စာေမးပဲြကလည္း နီးေနျပီ။ စာလုပ္ဖို႕ စိတ္က လုံး၀ မရွိေရးခ် မရွိ၊ ဘေလာ့ဂ္ ဖက္လည္း မေရာက္ျဖစ္နဲ႕။ ဘာမွ ေရေရရာရာ ျပီးေျမာက္ေအာင္ မလုပ္ခ့ဲရေသးပါလားလို႕ ေတြးမိတိုင္း စိတ္ညစ္ေနမိတယ္။ ဟိုတေလာက ကၽြန္ေတာ္ ေနမေကာင္းဘူးဆို ရန္ကုန္က သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ေျပာျပမိပါတယ္။ မာမား (တရုတ္ထုံးစံ၊ အေမ့ကို မာမားလို႕ပဲ ေခၚပါတယ္။) ေရႊနားေတာ္ထဲ ဘယ္လိုဘယ္ပံု ေပါက္ႀကားသြားမွန္းမသိဘူး။ မေန႕က ခ်က္ခ်င္းကို ဖုန္းဆက္လာတာ။ ဆက္တ့ဲ အခ်ိန္ကလည္း ည ႏွစ္နာရီခြဲ။ “မာမား သမီးကို စိတ္ပူလို႕” တ့ဲ။

ဒီေနရာမွာ မာမား ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာလို႕ ညႏွစ္နာရီခြဲ ႀကီး ဖုန္းဆက္ရသလဲ လို႕ ေမးစရာျဖစ္လာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းျပပါ့မယ္။

ရန္ကုန္မွာဆို ကၽြန္ေတာ့္ ေနာက္ဆုံး (အေနာက္က်ဆုံး) အိပ္ခ်ိန္က ည ဆယ့္ႏွစ္နာရီပါ။ ပါပါးက ဒီ့ထက္ ေနာက္က်ျပီးမွအိပ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္ မအိပ္မခ်င္း အနားမွာထိုင္ျပီး စကားလုံးေတြ စက္ေသနတ္ပစ္ပါေတာ့တယ္။ (“လူငယ္ဆိုတာ ေစာေစာအိပ္ျပီး ေစာေစာထရတယ္။ ဒါမွ လန္းဆန္းျပီး လုပ္စရာရွိတာ ေကာင္းေကာင္း လုပ္ႏိုင္မွာေပါ့” - ပါပါး ကၽြန္ေတာ့္ကို ပစ္ေနက် စကား က်ည္ဆံမ်ားထဲမွ အပစ္အမ်ားဆုံး က်ည္ဆံ တစ္ေတာင့္ ... ဤကားစကားခ်ပ္။) တစ္ခါတေလ ကၽြန္ေတာ္က က်ည္ကာအက်ႌ၀တ္ထားရင္ (ျပန္ရစ္ႏိုင္ရင္) ပါပါး က်ည္ဆံ ေတြကို ခံႏိုင္ပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က အလံျဖဴေထာင္ရတာ မ်ားပါတယ္ (ဟီးဟီး)။ ပါပါးက ေလသံ ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလးနဲ႕ တိုက္တြန္းယူတတ္တာမ်ိဳးကိုး။ ကၽြန္ေတာ့္ ေပ်ာ့ကြက္ကိုသိတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္က ေခ်ာ့ေျပာရင္ ပါသြားတတ္တ့ဲ လူမ်ိဳးဆိုေတာ့ (ေဟာဗ်ာ... ေႀကာ္ျငာက ၀င္ျပန္ျပီ။) ပါပါး ဗ်ဴဟာအဆုံးမွာ လိမ္လိမ္မာမာ လက္ေျမွာက္အရံႈးေပး၊ အိပ္ရာထဲ မအိပ္ခ်င္အိပ္ခ်င္နဲ႕ ထိုး၀င္အိပ္ရတာခ်ည္းပဲ။

မာမားကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အေႀကာင္း ေကာင္းေကာင္းသိတ့ဲသူေပါ့။ ေအးေလ... အေမဆိုေတာ့လည္း မသိပဲ ဘယ္ေနပါ့မလဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဖုန္းဆက္တိုင္း ညေစာေစာ အိပ္ဖို႕ မွာတတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ညည ေနာက္က်မွ အိပ္တတ္တာ သိတာကိုး။ “သမီး... ည ညဥ့္နက္တ့ဲထိ မေနနဲ႕ေနာ္။ ေနမေကာင္းျဖစ္မယ္။” အျမဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို မွာေနက်။ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေရးပ်က္ရင္၊ အိပ္ရာ၀င္ေနာက္က်ရင္ ေနမေကာင္းျဖစ္တတ္တာ သိတာကိုး။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း အလိုက္သင့္ “ဟုတ္က့ဲပါ... အလြန္ဆုံးေန၊ ညဆယ့္ႏွစ္နာရီပါပဲ” ေပါ့။

အဲ... စကားေတြက ရွည္ကုန္ျပီ။ အေပၚက အေႀကာင္းအရာကို ဆက္ရဦးမယ္။ မာမားက ညႏွစ္နာရီခြဲႀကီး ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ေနမယ္မွန္း သိရက္သားနဲ႕ ဘာေႀကာင့္ဖုန္းဆက္သလဲ။ အေႀကာင္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ဖုန္းထဲမွာ ညာေျပာေနခ့ဲတာ သိလို႕ပါပဲ။ “အာ.. မဟုတ္ပါဘူး .. မာမားကလည္း..” ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုပဲ ျငင္းျငင္း၊ ကၽြန္ေတာ္ ညာေျပာေနတာကို အတပ္သိတယ္။ ဖုန္းထဲမွာဆို ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္လုံးေတြ မျမင္ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေျပာေနတာေတြ အဟုတ္ ထင္ေနမွာပဲလို႕ ေတြးထားခ့ဲမိတာ ကၽြန္ေတာ္ မွားပါေလေရာ။ အေမေတြမ်ား ဖုန္းထဲက အသံ ႀကားရံုနဲဲ႕တင္ သားေတြ သမီးေတြ ဘာျဖစ္ေနလဲ စုံစမ္းေထာက္လွမ္း ျပီးသား။

အ့ဲေတာ့ မေန႕ညက မာမားဖုန္းဆက္ခ်ိန္ ေက်ာင္းစာႀကည့္တိုက္မွာ သူငယ္ခ်င္းတစ္စုနဲ႕ စာလုပ္ေနခ်ိန္ပါ။ (အမည္ခံ စာလုပ္သည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း ရံဖန္ရံခါ Facebook ၊ Games ၊ ၀တၳဳ အစရွိေသာ ေႀကာ္ျငာမ်ားလည္း ၀င္တတ္ပါသည္။) စာထဲ စိတ္ပါလြန္းလို႕ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီစာ ဒီအခ်ိန္မွ မလုပ္ရင္ စာေမးပြဲမွာ ဒုကၡနဲ႕ လွလွေရာ ျမျမပါ ေတြ႕ကိန္းျမင္တယ္လို႕ ေဗဒင္ဆရာက ေဟာထားလို႕ (သိပ္မွန္တာပဲေနာ္ ဟီးဟီး)။

ကၽြန္ေတာ္ law ဖတ္စာအုပ္ႀကီး ေရွ႕ခ် စိမ္ေျပနေျပ ဖတ္ေနတုန္း (ထင္ရတာပဲ... ေခါင္းႀကီးငုံ႕ျပီး စာဖတ္ေနလား ငိုက္ေနလားမသိ) စားပြဲက တုန္သြားလို႕ ေလ့လာလိုက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းက တုန္ေနတာပဲ။ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲဲ႕ဆိုေတာ့ ဖုန္းနံပါတ္လည္း မႀကည့္မိ၊ ဒီတိုင္း Answer ႏွိပ္လိုက္မိတာ။

“Hello”။
“သမီးလား”။
“ဟုတ္က့ဲ”။ (ဘယ္သူ ဘယ္၀ါမွန္း မသိ။)
“သမီး ဘယ္မွာတုန္း”။
“ေက်ာင္းမွာ”။ (လႊတ္ခနဲ ေျဖလိုက္မိတယ္။ အိပ္ေငြ႕မျပယ္ေသးဘူး။ )
“ဟမ္၊ သမီး.. ေက်ာင္းမွာ ဒီအခ်ိန္ထိ ဘာလုပ္ေနတုန္း။ ဒီေလာက္ေနာက္က်ေနျပီ။ အိမ္မျပန္ေသးဘူးလား။ အိပ္ခ်ိန္ေတာင္ ေက်ာ္ေနျပီေလ။ မာမား ထင္သားပဲ..........” ဟင္? မာမား? ေအာင္မေလးေတာ္... မာမားအသံေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ဘူး။ စိတ္ေတြ လႊတ္ထြက္ေနပုံမ်ား ဖမ္းလို႕ကို မမိေတာ့ဘူး။ ေသျပီ ေသျပီ။ ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အသိေတြ ရုတ္တရက္ တရစက္ ၀င္လာတ့ဲ စကားလုံး က်ည္ဆံေတြေႀကာင့္ ျပန္စုစည္းလာျပီ။ ေသျပီ။ ဒီတစ္ခါ တကယ္ေသျပီ။ အလိမ္ေပၚကုန္ျပီ။ အ့ဲဒါနဲ႕ ပဲ ကၽြန္ေတာ္ စာႀကည့္တိုက္မွာ စာလုပ္ေနေႀကာင္း ရွင္းျပေတာ့ မာမားက... လူကျဖင့္ ေနေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေသးတာကို ညလုံးေပါက္ စာထိုင္လုပ္ေနရလားတ့ဲ... ကၽြန္ေတာ့္ကို ဆူပါတယ္။ ဆူပါ ဆူပါ။ အဆူမခံရတာ ႀကာျပီဆိုေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ ျပန္မေျပာမိပါဘူး။ အရင္ကဆို ျပန္ခံေျပာေနက်။ ခုေတာ့ ျငိမ္ျငိမ္ေလး မာမား စက္ေသနတ္ က်ည္ဆံ ကုန္သြားတ့ဲ အထိ ထိုင္နားေထာင္ေနလိုက္ပါတယ္။ “အင္း... ” “ဟုတ္က့ဲ...” ေတာင္ မလုိက္မိဘူး။

ကၽြန္ေတာ့္ဘက္က ဘာအသံမွ မႀကားရေတာ့ ဖုန္းလိုင္း ျပတ္သြားတယ္ ထင္ျပီး “ဟ့ဲ သမီး ႀကားရလား” တ့ဲ။ မာမားေအာ္ေျပာေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္လည္း “ဟုတ္က့ဲ” ေပါ့။ ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္မွန္းမသိပါဘူး။ ငိုခ်င္စိတ္ေတြ ေပါက္လာတာနဲ႕ ငိုခ်မိတယ္။ အ့ဲဒါက စာႀကည့္တိုက္အျပင္ဘက္ ခုံတန္းေတြမွာပါ။ ခုနတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ မာမားဆက္ေနမွန္း သိေတာ့မွ အျပင္ အျမန္ေျပးထြက္သြားမိတာကိုး။ စာႀကည့္တိုက္ထဲမွာ စကားက်ယ္က်ယ္ ေျပာလို႕ မရဘူးေလ။ ပထမေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ငိုခ်င္စိတ္ကို တားပါေသးတယ္။ မာမားက လိုတာထက္ ပိုေတြးျပီး စိတ္ပူတတ္တ့ဲ သူဆိုေတာ့ ဒီအခ်ိန္မွာ အ့ဲလိုႀကီး မငိုသင့္ဘူးေလ။ ဒါကိုကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ မရေတာ့ဘူး။ မ်က္ရည္ေတြက ေတာက္ေလွ်ာက္ စီးက်ေနျပီ။ အီမို ေနတာလား ဘာလား ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ မသိပါဘူး။ စိတ္ညစ္ေနတာပဲ သိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ႀကာ ငိုေနမိတယ္။ မာမားလည္း ကၽြန္ေတာ္နဲ႕အတူ မ်က္ရည္က်ေနတယ္လို႕ ထင္တာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘာအသံမွ မႀကားပါဘူး။ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ျပန္ခ်င္တ့ဲ အေႀကာင္း ေျပာလိုက္ေတာ့မွ မာမား စကားျပန္ေျပာတယ္။ “သမီး... အ့ဲလို မခၽြဲနဲ႕ေလ... ကေလး မဟုတ္ေတာ့ဘူး... စာႀကိဳးစား... လုပ္သင့္တာေတြ ေကာင္းေကာင္းလုပ္... ျပီးရင္ အိမ္ျပန္ရမွာေပါ့...” ကၽြန္ေတာ့္ကို ႏွစ္သိမ့္ပါတယ္။

ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္း ကေလးဆန္တယ္။ ခုထိ လူႀကီးစိတ္ မေမြးႏိုင္ေသးဘူး။ ထစ္ခနဲဆို စိတ္ေကာက္မယ္။ စိတ္ညစ္ရင္ ငိုမယ္။ ဘာမွ မစဥ္းစားဘဲ ေျပာခ်င္ရာ ေျပာခ်လိုက္မယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို အႏိုင္က်င့္မယ္။ ပတ္၀န္းက်င္ကို ေတာ္ရံု ဂရုမစိုက္ဘူး။ ငိုလြယ္ ျပံဳးလြယ္ ရယ္လြယ္တယ္။ တစ္နည္းေျပာရရင္ေတာ့ အေပါင္းအသင္း မ၀င္ဆံ့ပါဘူး။ ဒီအက်င့္ေတြကို ေဖ်ာက္ဖို႕ရာလည္း ခုထိ မတတ္ႏိုင္ေသးပါဘူး။

မေန႕ညက မာမားနဲ႕ စကားေျပာျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ ေနလို႕ ေကာင္းသြားတယ္။ ေယာက္ယက္ခတ္ေနတ့ဲ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကို ျပန္ရွာ တည့္မတ္ ေပးခ့ဲ တာကိုး။ ခုမွ စာဘက္ နည္းနည္း (နည္းနည္းေလးပါပဲ) စိတ္ျပန္ေရာက္လာလို႕။ ေတာ္ပါေသးရဲ႕။ ဟီးဟီး။ ခုစာလုပ္ေနရင္း ဖုန္တက္ေနတ့ဲ ဘေလာ့ဂ္ဘက္ ခဏေရာက္လာတာ။ ခု ျပန္သြားရေတာ့မယ္။ ခဏေန ျပန္လာခ့ဲမယ္ေနာ္။ :)

谢谢! See you! :)

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...