Sunday, October 31, 2010

ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္ ခုတေလာ စိတ္သိပ္မမွန္ဘူးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ္က်န္းမာေရးနဲ႕ စိတ္ဓာတ္ ရာသီဥတု တြဲေနတတ္တ့ဲ လူမ်ိဳး ကိုး။

ဟိုတေလာက ေနသိပ္မေကာင္းတာနဲ႕ စိတ္ဓာတ္ေတြအက်ႀကီးက်မိတာ။ ေနမေကာင္းဘူးဆိုတာကလည္း ႀကီးႀကီးမားမားေတာင္ မဟုတ္ရပါဘူးဗ်ာ။ မနက္ဘက္ ေက်ာင္းသြားခ်ိန္ မိုးမိျပီး ႏွာေစး ေခ်ာင္းဆိုး နည္းနည္းဖ်ားရံုေလာက္ပါပဲ။ ေနမေကာင္းျဖစ္ခဲတ့ဲလူမို႕ ရုတ္တရက္ဆိုေတာ့ စိတ္ေတြေလျပီး အိမ္ကို အရမ္းသတိရမိတယ္။

သူငယ္ခ်င္းေတြကလည္း သူတို႕အလုပ္နဲ႕သူတို႕ ဆို ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘယ္ဂရုစိုက္အားပါ့မလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူတို႕ကို အပူေတြကပ္၊ လွည့္ပတ္ရမ္းခ့ဲမိတာ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို သည္းညည္းခံေပးခ့ဲလို႕ ေက်းဇူးကမာၻပါ။ ကၽြန္ေတာ့္လို လူမႈေရးနားမလည္ သေဘာထားေသး၊ တစ္နည္းေျပာရရင္ေတာ့ လူေျဖာင့္စိတ္တိုေပါ့၊ အ့ဲလိုလူမ်ိဳး ကၽြန္ေတာ့္ကို သည္းခံ ေပါင္းေပးလို႕ ေက်းဇူးကမာၻပါလို႕။ ေနာက္ေနာင္ ဒီလို အလြန္အကၽြံ ဂ်ီမတိုက္ေတာ့ပါဘူးလို႕ ေတာင္းပန္လ်က္။ :)

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...