Tuesday, October 26, 2010

ကၽြန္ေတာ့္ စာစီစာကုံး

နိဒါန္း...
ကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႕ အ့ဲမွာ စဆုံေတြ႕ခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္ခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ခ့ဲပါတယ္။

စာကိုယ္...
ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ အရာရာ သင္ေပးခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ စကားေတြ အမ်ားႀကီးေျပာခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ယုံႀကည္ခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ေႏြးေထြးခ့ဲတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ေပ်ာ္ခ့ဲဖူးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ျပံဳးခ့ဲဖူးတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ခ့ဲဖူးပါတယ္။

နိဂံုး...
ကၽြန္ေတာ္ ေျခာက္ျခားခ့ဲဖူးျပီ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို ခြဲသြားခ့ဲျပီ။
ကၽြန္ေတာ္ က်န္ရစ္ခ့ဲျပီ။
ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းနည္းတတ္ခ့ဲျပီ။
ကၽြန္ေတာ္ ငိုခ့ဲဖူးျပီ။

ဒါေပမယ့္...
သူ မသင္သြားေပးခ့ဲလို႕
ခုထိ ကၽြန္ေတာ္ မမုန္းတတ္ခ့ဲဘူး...

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

1 comment:

  1. မိုက္လယ္ေ၀..အားၾကီးၾကိဳက္လယ္
    ဒါကေတာ့...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...