Saturday, October 16, 2010

မိန္းကေလး အခ်စ္

သူ႕ရင္ထဲမွာ ဘာေတြမ်ား ပုန္းကြယ္ေနလဲ... ဘာေတြမ်ား လွ်ိဳ႕၀ွက္ထားလဲ...

ကၽြန္မ သူ႕မ်က္၀န္းညိဳ႕ကို အကဲခတ္ရင္း သူ႕စိတ္ကို ဖတ္ႏိုင္ဖို႕ ႀကိဳးစားမိတယ္။ သူဟာ ခံစားခ်က္ေတြ ဘယ္ေတာ့မွ ထုတ္မေျပာတတ္တ့ဲ လူတစ္ေယာက္ဆိုတာ ကၽြန္မသိတယ္ေလ။ သိပ္နားလည္ရခက္တ့ဲ သူ႕ကို ကၽြန္မ တြယ္တာေနမိျပီဆိုတာ သိလိုက္ရတ့ဲေနာက္ ကၽြန္မေလ... ကိုယ့္ကိုယ္ကို အျပစ္တင္လို႕ မဆုံးႏိုင္ဘူး။ မေအာင္ျမင္ႏိုင္မွန္း သိေပမယ့္လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို တားေနမိတယ္။ ဒီလူ႕အေႀကာင္း ထပ္မေတြးနဲ႕ ... ဒီလို လူတစ္ေယာက္အတြက္နဲ႕ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္စရာလားေပါ့။ တစ္ကယ္တမ္းေတာ့ သူဟာ ကၽြန္မစိတ္အစဥ္ကို မိုးလင္း မိုးခ်ဳပ္ ပိုင္ဆိုင္ထားသူပါ။ ကၽြန္မအေတြးယဥ္ေႀကာမွာ စကၠန္႕မလပ္ စိုးမိုး ေနရာ ယူထားသူပါ။

သူက ကၽြန္မထက္ အသက္ ႏွစ္ႏွစ္ ပိုႀကီးပါတယ္။ လြန္ခ့ဲတ့ဲ သုံးႏွစ္က သူနဲ႕ အမွတ္မထင္ ဆုံေတြ႕ခ့ဲႀကပုံေလးေတာင္ ခုထိ ခပ္ေရးေရး ျမင္ေယာင္ေနတုန္းပါ။ အရမ္း ႀကင္နာတတ္တ့ဲ သူ႕ကို အစ္ကို တစ္ေယာက္လို သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္လို ခင္မင္မိရာကေန စည္းေက်ာ္မိတ့ဲ ကၽြန္မ... သူ႕ကို ျမင္ေနရရင္ကို အလိုလို ေပ်ာ္ေနမိတာ သူမသိႏိုင္ေပမယ့္ ကၽြန္မ ပတ္၀န္းက်င္က သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုံး ရိပ္မိပါတယ္။ အေပါင္းအသင္းေတြႀကားထဲ ခဏခဏ အေနာက္ခံရလို႕ အေနရခက္ေပါင္းလည္း မနည္းေတာ့ပါဘူး။ “ဒါက ကၽြန္ေတာ့္ ညီမေလးေလ” ဆိုျပီး အေပါင္းအသင္းေတြကို အျမဲ မိတ္ဆက္ေပးတတ္တ့ဲ သူေလ ... မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဘ၀မွာ အိေျႏၵ၊ သိကၡာ အရာရာကို ေစာင့္စည္းရတာ ဘယ္ေလာက္ထိ မြန္းႀကပ္မွန္း ဘယ္ေတာ့မွ သိႏိုင္မယ္ မထင္ပါဘူး။

သူသိေအာင္ ေျပာျပခ်င္ေပမယ့္ မိန္းကေလးဘ၀မို႕ ပညတ္ခ်က္ေတြႀကားမွာ အသက္ရွင္ေနထိုင္ရတ့ဲ ကၽြန္မဘ၀ကို သူ စာနာေပးႏိုင္ပါ့မလား။ သူကေရာ ကၽြန္မအေပၚ တူညီတ့ဲ ေမတၱာေတြ ရွိေနရဲ႕လား။ ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မအေပၚမွာ ညီမေလးတစ္ေယာက္လို သံေယာဇဥ္ အျဖဴေရာင္သက္သက္ပဲလား။ ဒါဆိုရင္ ကၽြန္မ အခ်စ္က တကယ္ကို ဆိုင္သူမသိတ့ဲ အခ်စ္ပဲလား။ ဒီလို အေျဖရွာမရတ့ဲ ေမးခြန္းေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္မကို ထိုးႏွက္ေနႀကတာ သူသိႏိုင္ေကာင္းပါရဲ႕ေလ...

ႀကယ္ေႀကြခ်ိန္

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...