Thursday, April 5, 2012

乱七八糟

让我写下 我心里的 乱七八糟。。
每线字代表一曲歌。。所有我喜欢的明星歌曲。。
如果你记得歌名的话, 可以联络给我哦。。:)
(Direct translation: Let me write down some messy things in my mind.
Every line represents a song... All are my favourite singers' songs...
If you remember the song name, leave a comment or PM me. =) )

我的天空, 今天有点灰。。
看不见你的笑, 要我怎么睡得着 。。

但你还在说 。。
亲爱的, 那不是爱情。。

我只想对你说。。
心理的雨傾盆而下。。
给我一杯忘情水。。

Just for fun :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...